צריך עדכון פלאש לחצו כאן
   
 


 
דואר אלקטרוני *
שם *
טלפון *
 
> עזרה ראשונה לטיפול בחרדה

נשימות- המנוע שמפחית חרדה

תרגילי נשימה יעילים ביותר, כאשר מתרגלים אותם על בסיס יומיומי קבוע. הם עוזרים להפחית את עוצמת החרדה ואת משך התקף החרדה.
  1. קח שאיפת עמוקה (אך לא עמוקה מדי) דרך האף בלבד.
  2. נשוף אוויר דרך הפה לאט בספירה עד 6 ללא קול.
  3. הוצא יותר אויר ממה שהכנסת.
  4. במהלך התרגיל התרכז וחשוב רק על הנשימות.
  5. תרגל לפחות 10 דק`. במידת הצורך -חזור על התרגול במקבץ של 10 דק` בכל פעם.
אוי לא, זה הולך לקרות שוב... 5 דברים שכדאי לזכור בזמן התקף חרדה:
  1. זהו רק התקף חרדה. חווית אותו כבר בעבר ואתה יודע שהסכנה והחרדה אינן ממשיות.
  2. התקף החרדה אינו יכול לגרום לך לנזק ממשי- אין סכנה להתקף לב (למרות שאתה ודאי מרגיש כך) ולא למוות, חלילה.
  3. זהו מצב זמני. התקף החרדה מתפוגג תוך שעה עד שעה וחצי. ושוב תחוש טוב יותר.
  4. להתקף החרדה סימנים מקדימים- דופק מהיר, הזעה, סחרחורות. נסה לא להתנגד ולהילחץ מההתקף. חרדה מפני ההתקף רק מעצימה אותו ויוצרת מעגל קסמים.
  5. כבר כשאתה מרגיש את ההתקף מתקרב התחל לתרגל את הכלים שלמדת בטיפול (נשימות, מקום בטוח ועוד)

אחרי ההתקף אני מזמין אותך לקרוא על פסיכותרפיה ממוקדת תוצאות. זו דרך יעילה להתמודדות ולהפחתת מצבי חרדה.

צור עמי קשר עוד היום כדי שתוכל לצאת ממעגל הטראומה והחרדה



 
 
חרדת קהל
חרדת בריאות
פוביה
הפרעה טורדנית כפייתית
חרדת מבחנים
טראומה
חרדת נהיגה
שם
טלפון
מייל
קוד אימות

   שנה תמונה   
 
up-grade: קופירייטינג | מיתוג ועיצוב האתר Web-Traffic ויביט - בניית אתרים